Friday, 28 October 2011

Tentang keluarga...

Hari ni aku takde pe nak cerita.cuma nak cerita tentang keluarga aku je.......tanpa diorang nie sape lah aku nie...
and this is my family...

yang nie my big brother....name nye muhammad safri bin adi zamil umur 20 tahun...habis dah belajar nye ye.....

yang kakak aku...name die nurul adila bt.adi zamil...dah masuk U dah die nie...esok aku trip ke KL nak hantar kaka aku ni...


nie adik aku name die nurul syuhadah bt. adi zamil...darjah 4....dah besar tapi perangai cam budak2....takpe janji bahagia.....jangan sampai masuk hospital bahagia sudah..

yang mak dengan ayah aku...aku sayang kan...kalau diorang takde aku pun takde lah..hehehe lawak je lah......

nilah aku...mase darjah empat...skang tingkatan satu dah.....


Inilah kerluarga aku...tapi aku rase macam tinggal seorang je....hmmm....sape ye........oooooohhhhhhh......abang aku sorang lagi....hehehehehehe....sori ye...

yang alang ak...walaupun skang nie aku tak berkawan dengan die tapi aku tetap darah daging die....


And this is my family....semua skali....heheheheheheh......

No comments:

Post a Comment