Wednesday 14 December 2011

aku seorang pepejal hina...

Aku seorang pepejal hina...
setiap hari aku berjalan dijalan yg sunyi sepi...
dan aku hanya ditemani oleh sekeping hati...

Aku seorang pepejal hina....
yg hanya mampu tunduk atas semua perkara...
dan aku hanya di hakimi oleh sekeping hati..

Aku seorang pepejal hina...
yg hanya melihat semua orang bergembira....
dah aku hanya bergembira hanya dengan sekeping hati....

Setiap hari aku hanya duduk di dalam bilik sambil ditemani....
oleh hati....dan aku sedar bahawa.....
tanpa hati ini aku kesunyian....

itulah penting hati didalam diri...
dia rela berkorban demi apa saja yg kau pinta...
rela terluka bila kau kecewa....

Hati jugalah yg mencuit kenangan silam kita....
tak kira pahit atau manis...
hati tetap mengenangkannya...

Hati juga menyimpan perasaan yg ada didalam diri...
sama ada sedih,gembira,suka dan duka....
semuanya tersirat didalamnya

Hati juga menyimpaan seribu satu kasih sayang...
yg apabila kita memerlukannya...
hati akan bebaskan kesemua kasih sayang....

Dan derita hati aku telahpun terpadam dengan ...
kasih sayang dan kebahagiaan kerluarga...
kucupan merdunya menyedarkan aku..seolah-olah..
hati mnberitahu aku apa itu kasih sayang...

No comments:

Post a Comment