Tuesday, 25 October 2011

Tiap-tiap hari...

Tiap-tiap hari korang rase korang best...korang hidup senang tak sedar diri...

tiap-tiap hari korang rase koranglah raja...sampai korang lupe yang di langit tu...

tiap-tiap hari korang rase korang bleh enjoy....sampai rosakkan diri sendiri...

tiap-tiap hari korang dapat freedom...bleh pi sana sini....tapi korang x ambil peduli pasal pangkal jalan...

tiap-tiap hari korang sayangkan awek korang....sampai x sayangkan tuhan....

tiap-tiap hari mintak duit kat mak...sampai korang jadi setan mintak duit bli dadah.....

tapi yang x tiap-tiap hari nye korang x sentuh al-quran,sejadah,kitab...

korang hanya sentuh komik... psp..dll....

tapi korang tak pikir bende2 tu x leh bawak ke alam kubur...

payah mak korang lahirkan korang sampai berpeluh...meraung...menjerit....tahan sakit nak keluarkan korang..

tapi bile korang dah besar mak dah takde...mule nak meraung...menangis.....

bile mak ade..korang lah raja...arah mak wat ape yang ko suruh...

tengok sekarang...sedar lah...dunia dah nak hancur dah....taubat nasuhah adalah yang terbaik...

renung2 kanlah...

No comments:

Post a Comment